גוברמן: יש לכם סיירת אישית ברשויות המס של ישראל

334

גוברמן: יש לכם סיירת אישית ברשויות המס של ישראל

שירות "טיפולי מוסדות" של גוברמן הוא הסוד הגלוי של מנהלי כספים רבים בישראל.
זה המקום הראשון (וגם האחרון) אליו הם פונים כאשר יש להם צורך לפתור בעיות במהירות וביעילות מול מוסדות המדינה

בעולם הניהול הפיננסי יש מצבים בהם יש צורך לפעול באופן מהיר ונחרץ, ואפקטיבי. במיוחד כאן, זמן הוא כסף, באופן המעשי ביותר. והדברים נכונים במיוחד כאשר צצות בעיות שעלולות לפגוע בפעילות השוטפת של הארגון. 

דוגמא מהחיים: מנהל חשבונות לא מנוסה שהצטרף לארגון פספס חשבוניות מס שלא התקבלו מספקים במשך יותר מחצי שנה. הוא חושש לדווח, והחוסר מתגלה רק אחרי שנתיים במהלך ביקורת.  מסתבר שמדובר 400,000 ₪ שנמצאים בחוץ ללא דרישה של מע"מ. אין צורך להסביר כאן מה הנזק הפיננסי לארגון.

מצב כזה לא סובל דחיה, וכל עיכוב הוא עלות  נוספת, בעיקר אשר התאריך האחרון לדיווח הבא מתקרב במהירות. לא תמיד לפירמת רואי החשבון של הארגון יהיה את הידע או את הזמינות לספק מענה במהירות הנדרשת. אפשרות נוספת היא להפעיל משאבים בתוך הארגון, אך לרוב יהיה צורך ללמוד את הנושא, דבר שיאריך את הטיפול, ולא תמיד יביא לפתרון המהיר, המדויק והחסכוני ביותר. 

 המסלול המהיר לפתרון
היכרות עמוקה של העבודה מול מוסדות וניסיון בטיפול בבעיות שכאלה יכולה לחתוך את הזמן לפתרון.
לשם כך עומד לרשותכם שירות "טיפולי מוסדות" של גוברמן -הסיירת שלכם לרשויות המס בישראל.
 
"באירועים הדורשים התמחות בטיפול באירועים מול מוסדות המדינה, הצוות שלנו ייכנס לעובי הקורה, ידאג לאסוף במהירות את כל המידע הנדרש, ויטפל בעבודה מול הרשויות עד לפתרון", אומר אלי סילוני, מומחה המס של קבוצת גוברמן. "אנחנו משמשים כלי מקצועי בידי מנהלי כספים ומחלקות כספים. זהו כלי שיכול לעשות את ההבדל בין פתרון מהיר ויעיל, לבין גרירה של בעיות שעלולות רק להתרחב אם לא יטופלו בזמן". 

בין הבעיות שפותרים בגוברמן על בסיס קבוע, ניתן למצוא טיפולים בהגדלה והקטנה של מקדמות, הסרת עיקולים, קנסות וחובות, הכרזת דיבידנד, ניכוי מס עבור תשלום לספק חו"ל, והחזרים מעוקבים במע"מ. 

האם יש טיפולים נפוצים יותר?
בשנים האחרונות אנו רואים צורך בסיוע בקבלת אישור ניכוי מס בגין תשלום לספקי חו"ל ועם תיקונים לשידור טופס 126/ 856. אך הדברים מאוד תלויים בגודל וסוג החברה. מגיע אלינו מגוון רחב של אירועים, והמשותף לכל האירועים האלה הוא שיש לנו את הניסיון בתהליכים הנדרשים. אנחנו יכולים לספק תוצאות מהירות בהשוואה לטיפול על ידי רואה חשבון חיצוני, ולחסוך שעות עבודה יקרות של הצוות הפנימי", מסביר סילוני. 
 
צוות "טיפולי מוסדות" עומד מוכן כדי לספק תמיכה לארגונים בעת הצורך. השירות ניתן על פי דרישה ובהיקף המותאם לצרכי הלקוח. לכן, לא מעט מנהלים מחזיקים את פרטי הקשר של הסיירת שלנו בהישג יד, אחרי שכבר זכו לייעוץ ותמיכה מעולים.